Lajme

12 May 2017

U ndalohet të promovojnë produkte pa treguar interesin financiar,mes tyre J.LO dhe Sean Diddy

|
By
|
0 Comment
|

Sean ‘Diddy’ dhe Jennifer Lopez janë në mesin e një mori yjesh të paralajmëruar nga autoritetet e SHBA për promovimin e produkteve në mediat sociale.Muajin e kaluar, doli se zyrtarët në Komisionin Federal të Tregtisë të Amerikës (FTC) kishin shkruar 90 letra që paralajmëronin yjet dhe drejtuesit për produktet reklamuese në mediat sociale.Udhëzimet e FTC-së ndalojnë yjet që të promovojnë produktet nëse nuk tregojnë se kanë interes financiar për ta bërë këtë.
Autoritetet e SHBA-së kanë nxjerrë emrat e 45 muzikantëve, aktorëve, modeleve dhe të famshëm të mediave sociale që pranuan letrat pas një kërkese për lirinë e informacionit nga redaktorët në Women’s Wear Daily.
Diddy u paralajmërua për promovimin e tij të Aquahydrate, një markë uji që bashkë-zotëron dhe Jennifer Lopez u tërhoq për një post që lavdëroi vodka Beluga.Letra për Diddy siguroi reperin se ai duhet të “zbulojë në mënyrë të qartë dhe të dukshme” interesin e tij financiar në Aquahydrate kur poston për të në Instagram.Letrat përfshinin gjithashtu një kopje të udhëzimeve të FTC-së për promovimin e mediave sociale.Yjet e tjerë që morën letra ishin Victoria Beckham, Vanessa Hudgens, Amber Rose, Naomi Campbell, Sofia Vergara, Heidi Klum, Lindsay Lohan, Zendaya, Akon, Lucy Hale, Luke Bryan dhe Kristin Cavallari.Shumë prej postimeve të dyshimta janë fshirë.
FTC nisi hetimin në promovimin e mediave sociale pasi u njoftua për çështjen nga stafi i grupit të të drejtave të konsumatorit të Shteteve të Bashkuara të Amerikës.Një letër dërguar FTC nga organizata vitin e kaluar citoi postimet e Kim Kardashian, One Direction dhe Rihanna si potencialisht duke shkelur udhëzimet.

|

Leave a Reply