50 Cent gati për dy filma të rinj
Ylli i Rap-it 50 Cent po prodhon dy seri të reja të profilit të lartë në një marrëveshje të re me Crackle dhe Sony gjatë Upfronts në Nju Jork.50 Cent dhe filmat e kompanisë G-Unit kanë një marrëveshje të re me Crackle, e cila është një degë e Sony.
50 Cent është lidhur me ish-zëvendësin e Los Angeles County Sheriff Joe Halpin, i cili shkroi skenarin për serinë e re të markës.
Reperi tha se Halpin, i cili ka shkruar filma si (“Hawaii Five-O”, “Ice”, “The Lottery”), i shton më shumë realitet “The Oath” nëpërmjet përvojave të tij unike si ish polic.
Sipas një përmbledhjeje për “Betimin”, seritë e 10-episodeve të skenuara përqendrojnë një grup të oficerëve në zbatimin e ligjit të cilët gjithashtu i përkasin një shoqërie sekrete brenda forcës së policisë.
“Me qëllim që të qëndrojnë jashtë burgut dhe të gjallë, të gjithë do të duhet të rishqyrtojnë parimet që i udhëheqin ata dhe të spekulojnë nëse ata mund t’i besojnë kriminelëve të keqinj që veprojnë në mesin e tyre”, sipas një përmbledhjeje për “The Oath”.
“Unë jam shumë i emocionuar të bashkohem me Sony Pictures Television Networks dhe Crackle. Për të qenë në gjendje të sjell këtë histori në jetë, është diçka që po pres dhe përvoja personale e Joe Halpin do ta bëjë këtë ndryshe nga çdo gjë që është parë më parë, “tha 50 Cent gjatë Upfronts në Sony Square NYC në Manhattan.
Seriali i dytë 50 Cent dhe Crackle që po punojnë së bashku aktualisht është titulluar “RPM”, edhe pse emri i dramës më të fundit të krimit të reperit nuk është finalizuar.
Sipas përmbledhjes “RPM”, ka të bëjë me shitësin e makinave në një zonë të mbushur me krimin e Bostonit, i cili fillon të drejtojë një grup krimi të organizuar, kur ai merr një lidhje financiare.
“RPM”, e cila është një seri e shkruar me një orë nga Leo Leo Sardarian.
Lajmi vjen në fund të suksesit fenomenal të serisë së 50-të “Power” për Starz, i cili krijoi një numër të të dhënave për rrjetin.
Debutimi i sezonit të tretë i “Power” fitoi dallimin për të qenë debutimi më i shikuar ndonjëherë në Starz, ndërkohë që shfaqja ka mesatarisht mbi 4 milionë shikues çdo javë kur numëron lojërat në kërkesë.